Jaunumi

FGS.LV:

December06

LUAC līdzfinansē finanšu un grāmatvedības sistēmas FGS izveidi

Profesionāla finanšu kontrole ir jebkura uzņēmuma panākumu atslēga. Rūpējoties par mazo un vidējo uzņēmumu finanšu uzskaites kvalitāti, Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības centrs (LUAC) ir līdzfinansējis attālinātās biznesa vadības un finanšu sistēmas “FGS” izveidi, kas ļauj uzņēmumu vadītājiem ne tikai saņemt standarta grāmatvedības pārskatus, bet ļauj arī efektīvi sekot un kontrolēt sava uzņēmuma finanšu plūsmu. Līdzfinansējot EUR 50 000, LUAC ir nodrošinājis uzņēmumiem iespēju saņemt kavalitatīvu pakalpojumu sava biznesa attīstībai.

Attālinātie grāmatvedības un finanšu pakalpojumi dod iespēju uzņēmumiem operatīvi saņemt finanšu informāciju par savu uzņēmumu neatkarīgi no atrašanās vietas. Galvenā priekšrocība, ko sniedz FGS risinājumi ir iespēja izmantot finanšu un grāmatvedības informāciju uzņēmuma finanšu vadības vajadzībām. Savukārt, standarta grāmatvedības ārpakalpojumu pamata uzdevums ir apstrādāt grāmatvedibas dokumentus nodokļu un gada pārskata vajadzībām.

“Uzņēmumi, kas izmanto attālinātās grāmatvedības un finanšu pakalpojumus, arvien vairāk novērtē tā sniegtās priekšrocības. Mūsdienu tehnoloģijas un interneta iespējas ļauj kompānijām efektīvi strādāt no jebkuras vietas pasaulē, piecās minūtēs vai mazāk dienā, klients nosūta mums savus grāmatvedības dokumentus, un no jebkuras vietas un jebkurā laikā redz, no kurienes ienāk nauda un kur tā tiek izdota. Uzņēmumi, kas jau izmanto šo pakalpojumu, atzinīgi novērtē iespēju kontrolēt savus finanšu datus no jebkuras vietas un jebkurā laikā, vienlaikus labāk izprotot savu biznesu un uzlabojot uzņēmuma naudas plūsmu,” norāda “FGS” pārstāve Dzintra Renigere.

Kā norāda LUAC vietējo uzņēmumu atbalsta un attīstības programmu padomes loceklis Aivars Kalniņš, mazo un vidējo uzņēmumu attīstība ir viens no galvenajiem nosacījumiem valsts labklājības veicināšanai. “FGS” attālinātie finanšu un grāmatvedības pakalpojumi mazajiem un vidējiem uzņēmumiem ļaujot ne tikai sekot līdzi būtiskākajām nodokļu un likumdošanas izmaiņām, bet arī nodrošina efektīvāku grāmatvedības uzskaiti un finanšu kontroli. Izvērtējot pieprasījumu pēc kvalitatīva attālinātās grāmatvedības pakalpojuma sniedzēja, esot izveidota šāda sistēma, kas nu jau ir ieguvusi atzinību uzņēmumu vadītāju vidū.

“FGS” strādā, kā konkrētā uzņēmuma struktūrvienība, kas atrodas „blakus telpā” vai „blakus mājā”. Telefona sakari ar grāmatvedību tiek uzturēti visas dienas garumā, aktīvi izmatojot arī e-pastu un faksu. Bet galvenā priekšrocība, kas rada būtisku atšķirību no grāmatvedības ārpakalpojuma, ir datu apstrādes nepārtrauktais cikls ar iespēju izmantot finanšu informāciju uzņēmuma atbildīgajiem darbiniekiem ikdienā. Vadītāju un citu darbinieku datoros ir redzama informācija par klientu rēķinu apmaksas stāvokli, noliktavas krājumu stāvokli un ne tikai.

“FGS” darbību nodrošina grāmatvedības un nodokļu eksperti ar vairāk kā 20 gadu pieredzi šajā jomā. Katram uzņēmumam ir iespēja izvēlēties sev vispiemērotāko pakalpojumu paketi, droši un savlaicīgi plānojot savas izmaksas. Pakalpojums pieejams par pieņemamu, fiksētu mēneša maksu, sākot no pārdesmit latiem mēnesī.